KV-tutkimus: Radio, the online multiplier In a media world increasingly dominated by the internet and search engines, how do you ensure custom...
KV-tutkimus: Audio Now The increased commercial reach offered by the evolving audio landscape offers new, potent, opportunities to advertisers...
Tutkimus: teknologian kehityksestä huolimatta FM-radio soi edelleen lähes jokaisessa autossa Suomessa Perinteinen radio kuuluu erottamattomast...
Kesälomalla suomalaiset liikkuvat autolla kotimaassa - radio ylivoimainen kesämedia RadioMedian toukokuussa 2020 teettämän tuoreen kyselyn...
Poikkeusolot korona-aikana muuttavat suomalaisten medioiden käyttöä - radio on edelleen vahva arjen rytmittäjä. Monien suomalaisten med...
Audion suosion kasvu jatkuu vahvana ja radion ohella ihmiset kuuntelevat yhä enemmän podcasteja vuonna 2020. Podcastien tunnettuus ja tavoittavuu...
Radion ääressä viihtyy päivittäin 3,4 miljoonaa suomalaista Radiota kuunneltiin viime vuonna 2 tuntia 40 minuuttia päivässä. Tämän lisäksi m...
Radio hallitsee median kulutusta aktiiviseen päiväsaikaan Radiota kuuntelee viikoittain 92 prosenttia ja päivittäin 71 prosenttia suomalaisi...
RadioMedia ry:n teettämän tutkimuksen mukaan jo 29 prosenttia suomalaisista 15–64 -vuotiaista kuuntelee podcasteja kuukausittain, ja kuuntelu ajo...
Radiota kuuntelee aamuisin yli 2,5 miljoonaa suomalaista. Suomalaisten audion kulutus monipuolistuu vuosi vuodelta – erityisesti nuorissa ik...
Radiomainonta on tehokas verkkosivuliikenteen kasvattaja sekä lisämyynnin tuoja. Tämä selviää RadioMedian teettämästä radion vaikuttavuusanalyysi...
Auto ja radio kuuluvat saumattomasti yhteen. Näin ajattelee 80 % vastaajista Ylen ja RadioMedian teettämässä tutkimuksessa. Radiosoitin...