Juuri valmistuneen ”Näin suomalainen kuuntelee – Digiaudio 2023” -tutkimuksen mukaan lähes jokainen suomalainen kuuntelee vähintään yhtä audiomuo...
Dentsu ja Lumen Research julkistivat elokuussa Audio Attention Study -tutkimuksen, jossa mitattiin ensimmäistä kertaa audiomainonnan attention (h...
RadioMedia on päivittänyt kaupallisen radion vuodesta 2022 kertovan infopaketin ja se on nyt ladattavissa. Audio elää nyt uutta, innovatiivist...
Radiocentre UK:n tuore Generation Audio 2022 -tutkimus pureutuu audion jatkuvan kasvun taustoihin niin radion kuluttajien kuin mainostajienkin nä...
Radio tavoittaa 4,4 miljoonaa suomalaista viikoittain Vuonna 2022 Ylen Puhelinlangat laulaa -ohjelma täytti 50 vuotta, Järviradio 35 vuotta, R...
Kantar TNS:n kesäkuussa 2022 toteuttaman "Näin suomalainen kuuntelee" -kyselytutkimuksen mukaan FM-radio on tavoittavin audio, mutta digitaalinen...
Radiota kuuntelee 4,4 miljoonaa suomalaista viikoittain Viime vuonna suomalaiset kuuntelivat radiota lähes 2,5 tuntia päivässä. Suomen kuunn...
Radio on siitä ainutlaatuinen media, että se tavoittaa kuulijansa tehokkaasti muiden toimienkin ohessa ja seuraa meitä arjessa aamupalapöydästä i...
Everybody acknowledges that music can be a powerful tool for advertising. Working at a subtle, almost subliminal level, music can trigger an emot...
Radionkuuntelu kotona lisääntyi Koronavuoden poikkeusajat vaikuttivat radion kuunteluun. Finnpanelin radiokuuntelutilastojen mukaan erityise...
KV-tutkimus: Radio, the online multiplier In a media world increasingly dominated by the internet and search engines, how do you ensure custom...
KV-tutkimus: Audio Now The increased commercial reach offered by the evolving audio landscape offers new, potent, opportunities to advertisers...