Juuri valmistuneen ”Näin suomalainen kuuntelee – Digiaudio 2023” -tutkimuksen mukaan lähes jokainen suomalainen kuuntelee vähintään yhtä audiomuo...
RadioMedia on päivittänyt kaupallisen radion vuodesta 2022 kertovan infopaketin ja se on nyt ladattavissa. Audio elää nyt uutta, innovatiivist...
Radiocentre UK:n tuore Generation Audio 2022 -tutkimus pureutuu audion jatkuvan kasvun taustoihin niin radion kuluttajien kuin mainostajienkin nä...
Radio tavoittaa 4,4 miljoonaa suomalaista viikoittain Vuonna 2022 Ylen Puhelinlangat laulaa -ohjelma täytti 50 vuotta, Järviradio 35 vuotta, R...
Kantar TNS:n kesäkuussa 2022 toteuttaman "Näin suomalainen kuuntelee" -kyselytutkimuksen mukaan FM-radio on tavoittavin audio, mutta digitaalinen...
Radiota kuuntelee 4,4 miljoonaa suomalaista viikoittain Viime vuonna suomalaiset kuuntelivat radiota lähes 2,5 tuntia päivässä. Suomen kuunn...
Everybody acknowledges that music can be a powerful tool for advertising. Working at a subtle, almost subliminal level, music can trigger an emot...
Radionkuuntelu kotona lisääntyi Koronavuoden poikkeusajat vaikuttivat radion kuunteluun. Finnpanelin radiokuuntelutilastojen mukaan erityise...
KV-tutkimus: Radio, the online multiplier In a media world increasingly dominated by the internet and search engines, how do you ensure custom...
KV-tutkimus: Audio Now The increased commercial reach offered by the evolving audio landscape offers new, potent, opportunities to advertisers...
Tutkimus: teknologian kehityksestä huolimatta FM-radio soi edelleen lähes jokaisessa autossa Suomessa Perinteinen radio kuuluu erottamattomast...
Kesälomalla suomalaiset liikkuvat autolla kotimaassa - radio ylivoimainen kesämedia RadioMedian toukokuussa 2020 teettämän tuoreen kyselyn...