Radiota kuuntelee aamuisin yli 2,5 miljoonaa suomalaista. Suomalaisten audion kulutus monipuolistuu vuosi vuodelta – erityisesti nuorissa ik...
Radiomainonta on tehokas verkkosivuliikenteen kasvattaja sekä lisämyynnin tuoja. Tämä selviää RadioMedian teettämästä radion vaikuttavuusanalyysi...
Auto ja radio kuuluvat saumattomasti yhteen. Näin ajattelee 80 % vastaajista Ylen ja RadioMedian teettämässä tutkimuksessa. Radiosoitin...
Radio tavoittaa kaikista medioista parhaiten kuluttajat juuri ennen päivittäistavaraostoksille menoa. Lähes puolet kuluttajista kuuntelee kaupall...
Päivittäin radiota kuunnellaan keskimäärin 3 tuntia (3 h 1 min). Radiota kuuntelee viikoittain 94 prosenttia ja päivittäin 75 prosenttia suo...
Joka päivä radio tavoittaa edelleen 3,7 miljoonaa suomalaisista. Radion suosio on Finnpanelin pitkäaikaisen tilastoinnin mukaan säilynyt vak...