Radio on siitä ainutlaatuinen media, että se tavoittaa kuulijansa tehokkaasti muiden toimienkin ohessa ja seuraa meitä arjessa aamupalapöydästä i...
Everybody acknowledges that music can be a powerful tool for advertising. Working at a subtle, almost subliminal level, music can trigger an emot...
Radionkuuntelu kotona lisääntyi Koronavuoden poikkeusajat vaikuttivat radion kuunteluun. Finnpanelin radiokuuntelutilastojen mukaan erityise...
KV-tutkimus: Radio, the online multiplier In a media world increasingly dominated by the internet and search engines, how do you ensure custom...
KV-tutkimus: Audio Now The increased commercial reach offered by the evolving audio landscape offers new, potent, opportunities to advertisers...
Tutkimus: teknologian kehityksestä huolimatta FM-radio soi edelleen lähes jokaisessa autossa Suomessa Perinteinen radio kuuluu erottamattomast...
Kesälomalla suomalaiset liikkuvat autolla kotimaassa - radio ylivoimainen kesämedia RadioMedian toukokuussa 2020 teettämän tuoreen kyselyn...
Poikkeusolot korona-aikana muuttavat suomalaisten medioiden käyttöä - radio on edelleen vahva arjen rytmittäjä. Monien suomalaisten med...
Audion suosion kasvu jatkuu vahvana ja radion ohella ihmiset kuuntelevat yhä enemmän podcasteja vuonna 2020. Podcastien tunnettuus ja tavoittavuu...
Radion ääressä viihtyy päivittäin 3,4 miljoonaa suomalaista Radiota kuunneltiin viime vuonna 2 tuntia 40 minuuttia päivässä. Tämän lisäksi m...
Radio hallitsee median kulutusta aktiiviseen päiväsaikaan Radiota kuuntelee viikoittain 92 prosenttia ja päivittäin 71 prosenttia suomalaisi...
RadioMedia ry:n teettämän tutkimuksen mukaan jo 29 prosenttia suomalaisista 15–64 -vuotiaista kuuntelee podcasteja kuukausittain, ja kuuntelu ajo...