Vellu Maurola Bauer Median Audio Branding -asiantuntijaksi

Bauer Media vahvistaa audio-osaamistaan entisestään, kun DJ Slow -nimelläkin tunnettu Vellu Maurola liittyy osaksi Bauer Median Creative Studiota. Maurolalla on 20 vuoden kokemus äänibrändäyksestä ja musiikin kokonaisvaltaisesta hyödyntämisestä osana liiketoimintaa.

Vellu Maurola on työskennellyt oman Slow Music Design -yrityksensä lisäksi muun muassa Roviolla ja EMI:llä. Vuonna 2001 Maurola voitti yhdessä Pepe Deluxé -yhtyeensä kanssa Kultaisen Leijonan parhaasta mainosmusiikista (Levi´s, Twisted to Fit) Cannesin kansainvälisillä mainosfestivaaleilla.

Maurola on myös säveltänyt ja tuottanut musiikkia lukuisiin TV-ohjelmiin ja elokuviin sekä tuottanut mainosmusiikkia monille kansainvälisille brändeille, kuten IKEAlle, Finnairille, Red Bullille ja Microsoftille. Hän on myös DMC DJ-miksauksen nelinkertainen suomenmestari.

”Olen ilolla seurannut Bauer Median vaikuttavaa työtä audiobisneksen suunnannäyttäjänä, joten on mahtavaa liittyä mukaan tiimiin kehittämään tekemistä entisestään”, Maurola sanoo.

Kaupallisen radioliiketoiminnan rinnalla Bauer Median tulevien vuosien kasvun keskiössä ovat erityisesti digitaalisen audion mahdollisuudet sekä Creative Studion luovat, kaupalliset audioratkaisut.

”Audion kasvutarina on vasta alussa. Viime vuosina kiinnostus suunnitellun äänen hyödyntämisestä osana markkinointiviestintää ja brändi-identiteettiä on merkittävästi kasvanut. Vellu Maurola sekä Bauer Median Head of Audio Branding Lauri Domnick ovat molemmat alan huippuosaajia, ja pystymme tarjoamaan kansainvälisestikin erittäin kilpailukykyistä audio branding -osaamista asiakkaillemme”, Creative Studiota vetävä Elina Backman kertoo.

Lähde: Bauer Media