RadioMedia järjestää 4.12.2019 Perehdytys radiotoimialaan -koulutuksen Helsingissä. Perehdytys on tarkoitettu uusille ja suhteellisen uusille ...
Liikenne- ja viestintäministeriössä valmistellaan parhaillaan Sähköisen viestinnän palvelulain uudistusta, jolla saatetaan kansallisesti voimaan ...
RadioMedia, Medialiitto ja Yleisradio ovat antaneet yhteisen lausuman, jolla koko Suomen radiokenttä muistuttaa autoradion tärkeydestä suomalaisi...
Syyskuun kuukauden radiobiisiksi palkittiin Shawn Mendesin ja Camila Cabellon hittibiisi Señorita. Juhannuksena julkaistu Shawn Mendesin ja Ca...
BBC StoryWorksin Audio: Activated-tutkimuksen mukaan brändätyillä sisällöillä on huomattavan suuri huomioarvo podcasteissa ja ne toimivat erityis...
Kaupallisen radion 35v-juhlavuosi näkyy ja kuuluu RadioMedian tekemisissä ja toimenpiteissä. Juhlavuoden keskiössä on mm. alan osaamisen kehittäm...
Kaupallisen radion kesän mainosluvut todistivat jälleen radion vahvuutta ja kasvavaa roolia mainostajien tehokkaana välineenä Suomessa. Radiomain...
#radio35-juttusarja, syyskuu 2019, teksti: Miika Koskela Radiomainonnan guru Ralph van Dijk vieraili Suomessa ja muistutti mainostajia siitä, ...
Brittiläinen tutkimusyhtiö haastatteli yli sataa mainostajaa ja markkinointipäättäjää ja tutki millaisia käsityksiä ja mielikuvia heillä on siitä...
Johanna Halkola on palannut opintovapaalta RadioMedian ja Medialiiton johtavaksi asiantuntijaksi syyskuun alussa. Uudessa tehtävässä Halkola vast...
Ryhmä suomalaisia äänimainonnan suunnittelijoita sai elokuun lopulla nauttia harvinaislaatuisesta tilaisuudesta imeä kädestä pitäen vaikutteita y...
Kaupallisten radioiden kattojärjestö RadioMedia palkitsi elokuussa kuukauden radiobiisiksi Ed Sheeranin sekä Justin Bieberin I Don't Care -kappal...