Digitaalinen audio* tavoittaa 82 % suomalaisista viikoittain. Digitaalista audiota kuuntelevat eniten 16–34 -vuotiaat, mutta ikäluokassa 45–54 ku...
RadioMedia on päivittänyt kaupallisen radion vuodesta 2023 kertovan infopaketin ja se on nyt ladattavissa. Radio on monimuotoistuvan audiomark...
Vuosittainen Radiovuosi 2024 -tilaisuus tarjosi radion kuuntelutietoja viime vuodelta sekä paljasti asiantuntijoiden ja tuoreiden tutkimusten avu...
Radio tavoittaa valtaosan suomalaisista ympäri vuoden, myös kesäaikaan. Kansallisen Radiotutkimuksen mukaan vuonna 2023 kuunteluminuutit olivat k...
Perinteisen radiomainonnan määrä laski 2,2 % vuonna 2023 verrattuna edelliseen vuoteen, ja digitaalisen radiomainonnan kasvu nosti total radiomai...
Juuri valmistuneen ”Näin suomalainen kuuntelee – Digiaudio 2023” -tutkimuksen mukaan lähes jokainen suomalainen kuuntelee vähintään yhtä audiomuo...
Dentsu ja Lumen Research julkistivat elokuussa Audio Attention Study -tutkimuksen, jossa mitattiin ensimmäistä kertaa audiomainonnan attention (h...
RadioMedia on päivittänyt kaupallisen radion vuodesta 2022 kertovan infopaketin ja se on nyt ladattavissa. Audio elää nyt uutta, innovatiivist...
Radiocentre UK:n tuore Generation Audio 2022 -tutkimus pureutuu audion jatkuvan kasvun taustoihin niin radion kuluttajien kuin mainostajienkin nä...
Radio tavoittaa 4,4 miljoonaa suomalaista viikoittain Vuonna 2022 Ylen Puhelinlangat laulaa -ohjelma täytti 50 vuotta, Järviradio 35 vuotta, R...
Kantar TNS:n kesäkuussa 2022 toteuttaman "Näin suomalainen kuuntelee" -kyselytutkimuksen mukaan FM-radio on tavoittavin audio, mutta digitaalinen...
Radiota kuuntelee 4,4 miljoonaa suomalaista viikoittain Viime vuonna suomalaiset kuuntelivat radiota lähes 2,5 tuntia päivässä. Suomen kuunn...