BBC StoryWorksin Audio: Activated-tutkimuksen mukaan brändätyillä sisällöillä on huomattavan suuri huomioarvo podcasteissa ja ne toimivat erityis...
Kaupallisen radion 35v-juhlavuosi näkyy ja kuuluu RadioMedian tekemisissä ja toimenpiteissä. Juhlavuoden keskiössä on mm. alan osaamisen kehittäm...
Kaupallisen radion kesän mainosluvut todistivat jälleen radion vahvuutta ja kasvavaa roolia mainostajien tehokkaana välineenä Suomessa. Radiomain...
#radio35-juttusarja, syyskuu 2019, teksti: Miika Koskela Radiomainonnan guru Ralph van Dijk vieraili Suomessa ja muistutti mainostajia siitä, ...
Brittiläinen tutkimusyhtiö haastatteli yli sataa mainostajaa ja markkinointipäättäjää ja tutki millaisia käsityksiä ja mielikuvia heillä on siitä...
Johanna Halkola on palannut opintovapaalta RadioMedian ja Medialiiton johtavaksi asiantuntijaksi syyskuun alussa. Uudessa tehtävässä Halkola vast...
Ryhmä suomalaisia äänimainonnan suunnittelijoita sai elokuun lopulla nauttia harvinaislaatuisesta tilaisuudesta imeä kädestä pitäen vaikutteita y...
Kaupallisten radioiden kattojärjestö RadioMedia palkitsi elokuussa kuukauden radiobiisiksi Ed Sheeranin sekä Justin Bieberin I Don't Care -kappal...
RadioMedia ry:n hallitus hyväksyi paikallisradio Sea FM:n RadioMedian jäseneksi. Vuonna 2011 perustettu Oulun, Kemin, Tornion sekä Rovaniemen ...
Yhteiskunnallinen viestintä vaatii usein pähkäilyjä tekijöiltään: miten tärkeä viesti saataisiin ihmisten tietoisuuteen tavalla, joka synnyttää o...
RadioMedian vieraaksi saapuu ensi viikolla australialainen Ralph van Dijk, joka lukeutuu radiomainonnan ja audiobrändäyksen tunnetuimpiin asiantu...
Vuoden 2019 toisen kvartaalin aikana radio takoi jälleen ennätyksiä. Mainosmyynti kasvoi peräti 9,7 prosenttia. Paikallismyynnin kasvuprosentt...