Podcastit eivät ole suinkaan uusi ilmiö, mutta podcastien on lähtenyt taas kovaan nousuun myös Suomessa. Miksi podcast on taas in? Podcastit e...
”Alexa, kerro minulle päiväohjelmani.” Tämä voi olla tulevaisuudessa meidän jokaisen ensimmäinen lause, jonka sanomme aamulla herättyämme. Puhe- ...
Radio on tehokas kanava myynninedistämiseen ja vaikuttamiseen. Tämä käy ilmi mediatoimisto Dagmarin julkaisemasta vaikuttavuusanalyysista, jonka ...
Äänen suosio mediana näkyy hyvin monipuolisesti ajassamme. Teknologian kehittymisen myötä audio - niin hyödykkeenä kuin viihteenä - elää uutta no...
Liikenneturvan ”Kun ajat, aja”-kampanjan radiospotti voitti Kaiku-radiomainoskilpailun vuoden 2017 Grand Prix:n. Mikä sai tämän yhteiskunnallisen...
Tutkija Julian Treasurea pidetään maailmalla ääniguruna, joka on luonut uransa tutkimalla ääntä ja sen käyttöä. Kokosimme yhteen Julian Trea...
Kukapa ei olisi vielä kuullut puhuttavan podcasteista tai Alexasta? Nuo kaksi audiomarkkinoiden kuuminta teemaa ovat tulleet muuttamaan käyttäyty...
“Ensimmäiseksi vietän luovaa joutilaisuutta”, palkittu copy kertoo tekniikastaan. Kun useita Vuoden Huiput - tai Kultajyvä-palkintoja copyista...
RadioMedian toimitusjohtaja Stefan Möller kertoo, miksi Suomessa radiomainonta on selvästi muita Pohjoismaita suositumpaa. Kaupallisten radioi...
RadioMedian myyntijohtaja Juhana Häkkinen kertoo, mitkä ovat olleet menestyksekkäimmät yhteiskunnalliset viestit radiossa ja miksi ne ovat olleet...