Kaupallisen radion kesä 2018 on ollut huikea menestys. Se on mainosmyynnillä mitattuna kaikkien aikojen paras radiokesä. Kesäkuukausina radio kas...
Radiomainonnan myynnissä saavutettiin kaikkien aikojen ennätykset kesä- ja heinäkuussa 2018. Kaupallisten radioiden mainosmyynnissä ylittyi ke...
Tempo-palkinto on Radio Classicin vuonna 2018 perustama palkinto Suomessa asuville nuorille klassisen musiikin taitajille. Palkinnolla halutaan n...
Joensuulaisen Oy Najaros Ab:n radioliiketoiminnot on myyty Sanomalehti Karjalainen Oy:lle. Kauppa koskee Iskelmä Rexiä ja Radio City Joensuuta. ...
Äänen merkitys näkyy nykyään koko ajan enemmän tavoissa, joilla hoidamme päivittäisiä askareitamme. Puheohjattu tekoälysovellus Google Assistant ...
Uuden Creative Studio -yksikön vetäjä Elina Backman ja Bauer Median digitaalisesta liiketoiminnasta vastaava Sini Kervinen aloittavat uusina joht...
Bauer Media perustaa uuden Creative Studio nimisen -yksikön, jonka tarkoituksena on keskittää yhtiön luova kaupallinen osaaminen ja varmistaa ent...
Podcastit eivät ole suinkaan uusi ilmiö, mutta podcastien on lähtenyt taas kovaan nousuun myös Suomessa. Miksi podcast on taas in? Podcastit e...
Radion ohjelmistotoimilupia haki 42 hakijaa. Hakukierroksella olivat haettavina kaikki analogisen radiotoiminnan ohjelmistotoimiluvat tammikuussa...
”Alexa, kerro minulle päiväohjelmani.” Tämä voi olla tulevaisuudessa meidän jokaisen ensimmäinen lause, jonka sanomme aamulla herättyämme. Puhe- ...
RadioDays Europen Podcast Day kokosi tällä viikolla Kööpenhaminaan yli 300 audion ammattilaista yli 20 maasta. Päivän aikana kuultiin yli 20...
Radio on tehokas kanava myynninedistämiseen ja vaikuttamiseen. Tämä käy ilmi mediatoimisto Dagmarin julkaisemasta vaikuttavuusanalyysista, jonka ...