Podcast-sarja: Radiomainonta 100 vuotta

Podcastit
22.6.2023

Radiomainonta täyttää tänä vuonna 100 vuotta. Tämän virstanpylvään kunniaksi RadioMedia on tehnyt LinkedIn:iin julkaisusarjan, jossa on esitelty ja muisteltu muutamia kaikkien aikojen suurimpia radiomainoskampanjoita. Sarjasta on nyt myös tehty audioversio, joka on kuunneltavissa podcastina ja hyödynnettävissä vapaasti.

Englanninkielinen Radio Advertising 100 Years -podcast-sarja on ensimmäinen laatuaan, ja se osoittaa syvällisesti, kuinka radiomainonta on kehittynyt vuosikymmenten aikana. Sisältö antaa myös ajattelemisen aihetta sekä inspiraatiota kaikille kaupallisissa radioissa työskenteville.

Podcast-sarja sisältää kampanjoita eri brändeiltä, ​​kuten esimerkiksi Budweiserin, Monty Pythonin ja Philipsin mainoksia. Lisäksi se sisältää kaikkien aikojen ensimmäisen radiomainoksen. Sarja koostuu kuudesta noin 3-4 minuutin pituisesta jaksosta sekä yhdestä 22 minuutin versiosta, joka sisältää kaikki jaksot.

Podcast-sarja on vapaasti hyödynnettävissä ilmaiseksi. Sitä voidaan käyttää myynti- tai opetusvälineenä tai sitä voidaan hyödyntää radiossa/audiossa erillisinä osina tai kokonaisuutena. Podcast-sarjaa voi käyttää myös inspiraation lähteenä, sukeltajana mainonnan mielenkiintoiseen historiaan tai vähintäänkin viihteenä – lupaamme, että se naurattaa ketä tahansa.

Sarjan voi ladata täältä: https://we.tl/t-Tft2KanFkh

Radiomainonta 100 vuotta podcast-sarja / tiedot:
Pituus: kuusi jaksoa, kokonaispituus 21:46
Tuottaja: RadioMedia Finland 2023
Puhuja: Rich Lyons
Käsikirjoitus: Mikko Siukosaari