Radiomainonnan määrä kasvoi heinäkuussa hienoisesti, kun muu mediamainonta painui selvemmin miinukselle. RadioMedian ja Kantar Median tilastoj...
Kun suomalaiset lähtevät juhannuksena mökeille, radio kulkee mukana niin autossa kuin laiturin nokassa. Perinne on edelleen vahva: Kansallisen Ra...
EU:n uusi medianvapausasetus on tullut voimaan 8.8.2025. Se velvoittaa myös RadioMedian jäsenyhtiöitä toimittamaan jatkossa Traficomille tietoja ...
RadioMedian tutkimus- ja kehityspäällikkö, KTM Riina Aho on nimitetty Media Metrics Finland Oy:n (MMF) toimitusjohtajaksi. Hän aloittaa tehtäväss...
RadioMedia ja Screenforce isännöivät egta:n tulevaa Marketing & Sales Meeting -tapahtumaa Helsingissä. Tapahtuman teemana on "Kuinka tavoitta...
Tasavallan presidentti on vahvistanut 27.6.2025 lain, joka täydentää EU:n suoraan sovellettavaa medianvapausasetusta. Laki astuu voimaan 8.8.2025...
Madridissa 19. kesäkuuta järjestetyssä WorldDAB Automotive -konferenssissa radioalan kansainväliset toimijat esittelivät yhteisen aloitteen nimel...
Media-alan tutkimussäätiö hakee uusia tutkimushankkeita kahdessa ajankohtaisessa teemassa: Teknologiaratkaisut yleisön sitouttamiseenTutkimust...
RadioMedian hallitus on hyväksynyt POPfm -radiokanavan järjestön varsinaiseksi jäseneksi. POPfm on uusi suomalainen kaupallinen radiokanava, j...
RadioMedian Kuukauden radiobiisi -palkinto on jaettu alkuvuoden 2025 aikana jo neljä kertaa. Kaikki palkitut kappaleet ovat kotimaisia. Erityi...
Kaupallisen radion juhlavuoden kunniaksi RadioMedia on julkaissut uuden podcast-sarjan "40 ajatusta äänestä", jossa sukelletaan suomalaisen radio...
Kaupallinen radio täyttää tänä vuonna 40 vuotta. Se on ollut erottamaton osa suomalaisten arkea neljän vuosikymmenen ajan – viihdyttäen, informoi...