Media-alan vuoden kärkitapahtuma, Mediapäivä, järjestetään 23.4.2024 Vanhalla ylioppilastalolla Helsingissä. Päivän teema on Sopeutuva ja muuttuva media. Tapahtumaan on vielä sunnuntaihin asti mahdollista ilmoittautua edulliseen ennakkohintaan.
Tapahtumassa kuullaan media-alan kokeneita ammattilaisia, jotka avaavat uusia näkökulmia media-alan kehitykseen ja mahdollisuuksien edistämiseen. Mediapäivä on myös oiva tilaisuus verkostoitumiseen ja ajatustenvaihtoon, sillä tapahtuma kokoaa yhteen alan toimijat, vaikuttajat ja toimialasta kiinnostuneet. Mediapäivän järjestävät Aikakausmedia, Graafinen Teollisuus, Medialiitto, RadioMedia, Suomen Kustannusyhdistys ja Uutismedian liitto.
Otteita ohjelmasta
Paneeli: Media-alan kokeilut ja kokemukset tekoälystä
Paneelin vetäjä: Jukka Niittymaa, Sherpa
Panelistit: Noora Al-Ani, Otava; Harri Junttila, Alma Talent; Sini Kervinen, Bauer Media; Sami Virtanen, Sanoma Media Finland ja Marko Yli-Pietilä, Grano Group
Mainonnan sääntelyn vaikutukset mediaan
Riina Aho, tutkimus- ja kehityspäällikkö, RadioMedia
Hands-on sessio: Tekoäly työkaluna: käytännön vinkkejä
Jukka Niittymaa, Sherpa
Keynote: Media-alan tulevaisuusselvitys
Paul Hermansson, Risto Lätti ja Nando Malmelin, Capful ja Anni Lintula, A-lehdet
Alennetut hinnat voimassa sunnuntaihin asti
Vielä ehdit ilmoittautua mukaan alennetulla hinnalla. Osallistuminen maksaa Medialiiton ja RadioMedian jäsenille 380 € (norm. 440 €) + alv ja muille kuin jäsenille 430 € (norm. 490 €) + alv. Alennetut hinnat ovat voimassa su 24.3. asti.