Markkinoinnin parissa työskentelevä tai alalle suuntaava tarvitsee vahvaa mediaosaamista, sillä yritysten markkinointi-investoinneista jopa 70–80 % suuntautuu mediaostoihin. Maksuton 18.9. järjestettävä MediaGuru-seminaari tarjoaa mahdollisuuden kuulla lisää mediasuunnittelusta, sertifioidusta MediaGuru-koulutuksesta sekä keskustella alan ajankohtaisista kysymyksistä.
Aika: torstai 18.9.2025 klo 14.00–16.00
Paikka: Haaga-Helia AMK, Pasilan kampus, Ratapihantie 13, 00520 Helsinki
Tilaisuudessa on kaksi rinnakkaista ohjelmavaihtoehtoa, joista voit valita itsellesi sopivimman.
Vaihtoehto 1: MediaGuru – yleisesittely ja keskustelu
Mikä on MediaGuru ja miksi mediasuunnittelu on tärkeää?
Mitä hyötyä MediaGuru-sertifikaatista on?
Haastattelussa osallistuja, joka on suorittanut kaikki MediaGuru-sertifikaatit
Yhteinen Q&A ja avoimet ovet
Vaihtoehto 2: Työpaja – Vastuullinen mediasuunnittelu
Johdatus vastuullisuuden rooliin mediasuunnittelussa
Työpajatyöskentely: mitä ovat vastuullisen mediasijoittamisen kriteerit?
Tulosten läpikäynti ja yhteenveto
Seminaari järjestetään heti Match Up Tourin verkostoitumistapahtuman jälkeen, joten halutessasi ehdit hyvin osallistua molempiin.
Ilmoittaudu mukaan Haaga Helian sivuilla, josta löydät myös tarkemman ohjelman.
MediaGuru on markkinointialan ammattilaisille ja alasta kiinnostuneille suunnattu maksuton verkkokoulutus, joka tarjoaa mahdollisuuden syventää osaamista mediasuunnittelussa ja mainonnan ostamisessa eri mediaryhmissä. Koulutuskokonaisuus koostuu seitsemästä moduulista, ja jokaisesta suorituksesta saa oman sertifikaatin. MediaGuru-sertifikaatit ovat tällä hetkellä ainoa tapa todentaa mediasuunnittelun osaamista Suomessa.
Kokonaisuus on rakennettu tiiviissä yhteistyössä alan johtavien asiantuntijoiden, järjestöjen ja yritysten kanssa. MediaGuru-hankkeen keskeisiä kumppaneita ovat muun muassa Aikakausmedia ry, Screenforce Finland, RadioMedia ry, Outdoor Finland – Suomen ulkomainosliitto sekä Media Metrics Finland Oy.