Digitaalinen audio on läsnä sekä suomalaisten kuluttajien että brändien arjessa yhä voimakkaammin. ”Tältä bisnes kuulostaa: Markkinan syke & kuuntelutrendit” -webinaari tarjoaa kattavan läpileikkauksen digiaudioon, paljastaen tuoreet tutkimustulokset, trendit ja tulevaisuuden näkymät. Tule ja näe, mihin suuntaan digitaalisen audion tuulet puhaltavat.
Käymme webinaarissa läpi digitaalisen audion monia teemoja: ”Näin suomalainen kuuntelee 2023” -tutkimuksen tuloksia, maksumuurien merkitystä podcast-maailmassa sekä audion roolia vaikuttavana mediana. Otamme katsauksen viime vuoden 2022 mainosmarkkinaan ja suuntaamme katseen myös kuuntelun tulevaisuuteen.
Webinaari syventää ymmärrystäsi digitaalisen audion markkinasta, antaen uusia näkökulmia ja tietoa, jota voit soveltaa niin liiketoiminnassa kuin mediakulutuksen ymmärtämisessä. Asiantuntijamme avaavat keskustelun digiaudion eri teemoista sekä jakavat tietoa ja kokemuksiaan.
Liity joukkoomme, anna asiantuntijoiden johdattaa sinut digitaalisen audion kiehtovaan maailmaan ja näe, mitä seuraavaksi on odotettavissa.
Lämpimästi tervetuloa!
ILMOITTAUDU TÄSTÄ >>
Webinaari-infoa:
- Webinaari on kaikille maksuton
- Tilaisuus on vuorovaikutteinen – osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
- Tilaisuus tallennetaan myöhemmin katsottavaksi
Ohjelma
8:30 Alkusanat ja digitaalisen audion määrä Suomessa 2022 – Mira Vaurula / IAB Finland & Digiaudio työryhmän puheenjohtaja Elsa Kalervo / Bauer
8:40 Näin suomalainen kuuntelee 2023 -tutkimus – Riina Aho / Radiomedia
9:05 Puheenvuoro: Pilasiko maksumuurit podcastit? – Tiina Svensk / Asennemedia, Ninja Huhtamäki / Podme, Jani Junnila / Podimo
9:20 IAB Studio: Digitaalinen audio – miksi se on tämän hetken vaikuttavinta mediaa? – keskustelemassa Laura Björkskog / Bauer, Riku Talvitie / Sanoma, Juhani Pajunen / Suomen Podcastmedia
9:35 Audion ja kuuntelun tulevaisuus – Satu Keto / Yle
9:50 Loppusanat – Mira Vaurula / IAB Finland & Digiaudio työryhmän puheenjohtaja Elsa Kalervo / Bauer