Bauer Media lanseeraa uuden digitaalisen audioverkoston AudioXin nyt myös Suomessa ja muissa Pohjoismaissa. Lanseerauksen myötä AudioXi on tarjolla kahdeksassa eri maassa ja tarjoaa mainostajille tehokkaan alustan ja verkoston yleisön tavoittamiseen ja sitouttamiseen monipuolisen äänisisällön avulla. AudioXi pohjautuu nykyiseen Bauer Audiostream digitaalisen audion mainosverkostoon.
”AudioXi on osa innovatiivista strategiatyötämme ja sen tuloksia. Olemme viimeisen vuoden aikana lanseeranneet Suomessa onnistuneesti uuden Bauer Media Retailin ja audion suunnitteluun ja tuotantoon keskittyvän BAD Agencyn ja nyt vahvistamme asemaamme digitaalisen audion markkinajohtajana lanseeraamalla AudioXi -verkoston myös Suomessa”, kertoo Bauer Median toimitusjohtaja Sami Tenkanen yhtiön tiedotteessa.
Suomalaisille mainostajille Bauer Media tarjoaa Suomen suurimman digitaalisen audion mainosverkoston ja AudioXin myötä mahdollisuuden myös laajempien eurooppalaisten yleisöjen korviin. Kokonaisuudessaan AudioXi -mainosverkosto tavoittaa 75 miljoonaa kuuntelijaa eri puolilla Eurooppaa.
”AudioXin lanseeraaminen Suomessa on jännittävä askel eteenpäin digitaalisessa äänimainonnassa. Kaikki Bauer maat kantavat nyt samaa AudioXi -brändiä ja alustamme innovatiiviset ominaisuudet ja laaja verkosto antavat asiakkaillemme mahdollisuuden tavoittaa yleisönsä digiaudiomainonnalla tehokkaammin kuin koskaan ennen”, kommentoi Bauer Median kaupallinen johtaja Erkka Jaakkola.
AudioXi pähkinänkuoressa:
- Digiaudiomainonnan verkosto, joka yhdistää eri digiaudioalustoilla tavoitettavia yleisöjä yhteen kauppapaikkaan
- Miljoonia impressioita eri puolilla Suomea ja Pohjoismaita paikallisten ja eurooppalaisten tuotteiden avulla, mikä helpottaa monipuolisten yleisöjen ja kohderyhmien tavoittamista
- Unified Access: Asiakkaat voivat ostaa helposti digitaalista mainontaa erilaisten sisältöjen yhteyteen useissa eri jakelukanavissa
- AudioXi esittelee uusia digiaudiomainonnan muotoja kuten In-Game Audio, Shake Me ja Audio Pixel
- AudioXi tarjoaa mahdollisuuksia myös alueellisten kohdennusmahdollisuuksien hyödyntämiseen
Lähde: Bauer Media